Present Perfect

En yleensä innostu teknologian ihmeistä, mutta nyt olen innoissani.
Sain eilen tämän: Zen stone
(Oli tarjouksessa, joten kannatti kuulemma hankkia)
Noh, tavan ämppärihän se nyt vaan on, mutta kun se on niin mukavan muotoinenkin!
Koska ajan paljon, musiikin autossa on oltava helposti saatavilla ja siihen tarvittiin ämppäri, ettei tarvitse levyjen kanssa sählätä. Ja nyt olen ihan"downloadhappy", kun pitää saada se giga (ensin kirjoitin vahinkossa että mega..) täyteen autossakuuntelumusaa!

Ja vanha kun olen, en oikein pääse yli siitä, että ensimmäinen hi-fi laitteeni soitti vinyylilevyjä ja nyt tuhatkertainen määrä musiikkia mahtuu pienen mustan kiven sisään. Höh. Välillä sitä tajuaa kehityksen kehityksen.

Muutenkin on aurinkoinen päivä, ja lähes täysikuusta huolimatta nukuin hyvin (edellisenä yönä valvoinkin siitä edestä ja kai siksi uni maittoi). Kivaa kun on kivaa!

2 kommenttia:

Katja kirjoitti...

Meillä Uuden Ihanan Toyotan autostereo soittaa wma- ja mp3-tiedostoja joita sitten poltan levylle erilaisiksi mp3-compilationeiksi. Lastenlauluja lähinnä. Mietin olisiko ollut parempi sellainen stereo johon ipod laitetaan kiinni piuhalla, mutta silloinhan laulut olisivat aina jonkun taskussa ja kassissa eivätkä autossa hanskalokerossa vetoketjullisessa IKEA-cdkotelossa.

सारी kirjoitti...

On se kàtevà, kun voi laittaa tuon àmppàrin piuhalla stereoon; tulee vaihdettua musiikkia useammin. Olen niin laiska polttamaan noita levyjä, että mulla on samat kaksi, kolme "compilationia" kuunneltu ympàri àmpàri moneen kertaan.

Muuten en varmaan kuuntelekaan mitään tuosta Zenistä, kun en tykkää kuulokkeista.