Mediasirkuksessa pelleillään ja minulla on ikävä

Kuka katsoo televisiota?

Kaikki, joiden kanssa olen aiheesta keskustellut, ovat sitä mieltä että "nykyajan televisio" on pilalla. Sen sijaan että tehtäisiin ohjelmia katsojille, myydään katsojia mainostajille reality-show, game-show, talk-show tai muun maailmanlaajuisen formaatin avulla.

Cronaca nera, cronaca rosa*. Roskalehdistö on muuttanut ruudulle; jos ei keskustella jonkun tähtösen rakastajista ja rintavarustuksen silikonitäytteistä, keskustellaan viimeisimmästä pedofilia-raiskaus-murha-tragediasta.

Tuo on siis se happymeal, jonka keskiverto kuluttaja saa silmiensä eteen valtakanavilta parhaaseen katseluaikaan.
Siksi kaikki sanovat, etteivät he ikinä katso televisiota. Siis valtakanavia.Siksi kaikilla on Sky, josta he MAKSAVAT.

Minä kieltäydyn maksamasta Murdochille, tai kenellekään siitä, että voin valita mitä katsoa. Niin ikävä ihminen olen, että mieluummin katson vaikka ikkunasta ulos. Kuinka minulla onkaan ikävä Yleä!



P.s. kuka muuten äänesti Berlusconia? Kukaan ei tunnusta, ei edes ne, jotka muutama vuosi sitten vielä rakastivat Silviota, hymyilevää iskelmälaulajaa.


*cronaca nera- rikosreportointia
cronaca rosa- juorureportointia

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Berlusconin äänestämisestä tuli mieleeni.

Kyllä minäkin olisin valmis äänestämään keskustapuolueen jäsentä, jos vaalit olisivat oikeat.

esim. Jos äänestetäisiin kuka saa heinäseipään takapuoleensa